Ścianka pop up ze względu na swoją prezencję, jest często wykorzystywana jako nośnik informacji reklamowych w różnych przestrzeniach wewnątrz budynków. Jest wiele rodzajów takich ścianek, dlatego też łatwo udaje się je dostosować do konkretnego przeznaczenia.
Jak wybrać właściwą ściankę pop up?
Szeroki wybór modeli ścianek typu pop up może nastręczyć pewnych trudności z dokonaniem zamówienia na konkretny typ. Przy wyborze warto kierować się przede wszystkim wymiarem, a także tym, gdzie ścianka pop up ma się znaleźć. Można wyróżnić dwa podstawowe typy takich nośników reklamy: ścianki proste i ścianki łukowe. Sprawdź ofertę na Copyshop.
Ścianki reklamowe z jakich materiałów?
Ścianki reklamowe można wyróżnić ze względu na materiał, jaki został zastosowany. Wyróżnia się więc ścinaki tekstylne, ścianki banerowe, a także ścianki pop up. Ścianki tekstylne są wyposażone w aluminiową ramę, która umożliwia łatwą wymianę prezentowanych materiałów.
Ścianki banerowe również mają aluminiową konstrukcję, jednak wyróżnia je możliwość regulacji wysokości i szerokości. Dzięki temu można je łatwo dostosować do indywidualnych potrzeb i miejsca, w jakim mają być zaprezentowane.
Ścianki pop up są wyposażone w listwy magnetyczne, w taśmę magnetyczną, a także w aluminiową konstrukcję.